Content Marketing - Pozycjonowanie Stron Kraków - Mauer Media
21671
page,page-id-21671,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Zwiększ świadomość marki

CONTENT MARKETING
Co to jest content marketing ?
Jest to tworzenie i udostępnianie pomocnych i użytecznych treści do zbierania wyselekcjonowanych leadów dla twojego biznesu. Przykładem cm jest szerokie działania od posta na blogu, przewodnika do ściągnięcia czy infografiki lub wideo

Fakty i mity

W branży panuje mit że osoba która ma do czynienia z marką od razu dokonuje zakupu.

Zazwyczaj proces zakupowy to kilka wizyt na stronie zaczynający się od czytania twoich treści (znane szeroko jako touchpoints). W tym momencie ważne jest by potencjalny klient nabrał pewnego zaufania do marki.   Właśnie dlatego, niezależnie od rodzaju i wielkości biznesu działania content marketingowe powinny być wykonywane na odpowiednim poziomie.

Dlaczego content marketing jest dobrym rozwiązaniem?

  • Zaufanie klientów
  • Zwiększenie świadomości marki
  • Poprawa obsługi klienta
  • Promocja  up-sell i cross-sell
  • Zwiększenie akwizycji klientów
  • Poprawienie rankingu w wyszukiwarkach
  • Rozwijanie społeczności skupionej wokół marki

 

CM aktualnie to bardzo popularna forma promocji, która pomaga rozwijać się

Jeśli to czytasz jako marketer dobrze wiesz że biznes online nie stoi w miejscu. Realizacja jednej strategii, jak Adwords czy samo pozycjonowanie nie sprawdzi się tak dobrze jak połączenie kilku strategii marketingowych.

Fakty i mity

W branży panuje mit że osoba która ma do czynienia z marką od razu dokonuje zakupu.

Zazwyczaj proces zakupowy to kilka wizyt na stronie zaczynający się od czytania twoich treści (znane szeroko jako touchpoints). W tym momencie ważne jest by potencjalny klient nabrał pewnego zaufania do marki.   Właśnie dlatego, niezależnie od rodzaju i wielkości biznesu działania content marketingowe powinny być wykonywane na odpowiednim poziomie.

Dlaczego content marketing jest dobrym rozwiązaniem?

Stworzenie dobrych i angażujących treści nie jest proste. Potrzeba obeznania i oryginalnego podejścia do tematu, użyteczności dla twoich fanów by udostępniali twoje treści.

CM powinien być częścią szeroko zakrojonej strategii marketingowej

Ta część jest niesamowicie pochłania czas, zwłaszcza dla sektora MSP.

Nudne, słabe merytorycznie, nieatrakcyjne treści mogą mieć skutek odwrotny do zamierzonego, moga postawić w złym świetle twoją firmę w oczach potencjalych klientow

 

3 kroki Content Marketingu

 

1.Research

Od początku tworzymy i testujemy strategię opartą na analitycznej dedukcji by poznać:

  • Gdzie twoi klienci spędzają czas online
  • Jak możemy ich zaciekawić
  • Co możemy im zaoferować

 

2.Kreacja

Po wysłuchaniu pytań potencjalnych klientów odpowiadamy w sposób użyteczny. Nasz doświadczony zespół copyrighterów uczy się wszystkiego o twoim biznesie i inwestuje czas by korzystnie przedstawić i wypromować wizerunek Twojej marki w sieci.

 

3.Promocja

Poprzez wychodzenie do influencerów, interakcji na platformach social media i optymalizacji wyników wyszukiwaniu, precyzyjnie celujemy w potencjalnych klientów prowadząc ich do twojej stron.